asd
HomeNationalDebat Perdana antara Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datuk Seri Anwar...
spot_img

Related Posts

Debat Perdana antara Datuk Seri Najib Tun Razak dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

12 Mei 2022, 9.00pm – WP Kuala Lumpur

Presiden Parti Makkal Sakti Malaysia Ybhg Datuk Seri R. S Thanenthiran telah menghadiri Debat Perdana di antara YB Datuk Seri Najib Tun Razak dan YB Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau telah menghadiri debat ini dengan iringan Naib Presiden Ybhg Dato’ V. Saravana Kumar, Setiausaha Agung En. Suthager dan Setiausaha Pemuda Kebangsaan Saudara Devyaanthiran.

Sememangnya aura BOSSKU tiada tandingannya, ini kerana sejak mukadimah belia sehingga penggulungan memang dapat dilihat betapa bersedianya beliau membawa topik topik yang telah disediakan secara sistem Atuk dan menggunakan waktu yang diberikan. secara bijak dan tepat.

Bossku kelihatan sentiasa tenang dan menyatakan setiap satu fakta demi satu fakta tanpa melengahkan masa dengan memberikan RETORIK YANG MENYIMPANG! Disamping itu beliau telah menyatakan pelbagai jalan penyelesaian yang bernas serta bertaraf anatarabangsa bukan sahaja dalam isu Sapura tetapi juga dalam kesemua topik yang telah dibawa berdebat.

Beliau membawa setiap satu penyelesaian yang praktikal serta berupaya menjana ekonomi yang lebih mampan. Rasanya amat sukar untuk menafikan penyelesaian tersebut kerana success rate yang tinggi. Beliau juga telah menghuraikan akan peranan Petronas dalam memastikan perkara ini berlaku.

“Fakta bukannya Retorik, saya tidak kata Auta” antara Ikatan BOSSKU yang menarik kinat pea Penolong sama secara langsung atau maya. Secara ikhlas Bossku bukannya berdebat untuk menang tetapi untuk memastikan rakyat faham dan Terima apa yang sedang berlaku dan apa yang boleh diubah dan apa yang harus diubah.

Sememangnya Debat Perdana ini membuktikan bahawa Datuk Seri Anwar hanya boleh menjadi pembangkang manakala Datuk Seri Najib sememangnya Perdana Menteri yang cekap!

Latest Posts