HomeActivitiesPresiden Merasmikan Mesyuarat MMSP Johor
spot_img

Related Posts

Presiden Merasmikan Mesyuarat MMSP Johor

27 Mei 2022, 5.00pm – Johor Bahru

Presiden Parti Makkal Sakti Malaysia Ybhg Datuk Seri R. S. Thanenthiran telah merasmikan Mesyuarat Negeri MMSP Johor di Johor Bahru pegang tadi.

Beliau telah menyatakan bahawa usaha penuh dedikasi MMSP Johor tidak akan sia sia begitu sahaja. Perjuangan Parti MMSP bukannya bersifat instant tetapi sesuatu yang sudah lama dipraktik dan teguh.

Kejayaan sudah pun mendekati, hanya masa sahaja yang akan menjawabnya. Pada Mesyuarat yang sama juga Presiden dengan sukacitanya telah mengumumkkan Ketua Puteri Johor Saudari Sumithera sebagai Ketua Puteri Kebangsaan MMSP.

Sdr Sumithera adakah seorang wanita yang amat aktif serta berdedikasi. Seterusnya Pelbagai perkara telah diperbincangkan bersama sama Saf Kepiminan Johor Bahru.

Pengerusi Negeri YBhg Dato Sri Suria telah merakamkan setinggi penghargaan kepada Presiden atas komitmen dan kepercayaan yang diberikan kepada MMSP Johor. Beliau juga telah menyatakan bahawa sokongan kepada Presiden dan Parti.

Seterusnya Pembentangan laporan telah dijalankan oleh Setiusaha Negeri Ybhg Dato Sukumaran. Turut mengiringi Presiden En. Gary Ramesh Pengerusi MMSP Sabah.

Latest Posts