HomeNationalPH Jahanamkan Negara, Makkal Sakti Buat Laporan Polis Terhadap Tun M Dan...
spot_img

Related Posts

PH Jahanamkan Negara, Makkal Sakti Buat Laporan Polis Terhadap Tun M Dan Tommy Thomas

13 July 2022 – 3.30pm

LAPORAN POLIS OLEH PRESIDEN PARTI MAKKAL SAKTI MALAYSIA BERHUBUNG DUA ASET PETRONAS DIRAMPAS WARIS KESULTANAN SULU & PUNCA NEGARA HILANG BATU PUTEH.

PENDERHAKA! SIAPA MEREKA?

Presiden Parti Makkal Sakti Malaysia, YBhg Datuk Seri R.S. Thanenthiran bersama Ahli Majlis Tertinggi Parti Makkal Sakti Malaysia telah membuat satu laporan polis di IPD Dang Wangi, Kuala Lumpur terhadap Tun Mahathir dan Thommy Thomas yang telah menjahanamkan nama baik dan aset negara.

Menurut Presiden MMSP, Kegagalan PH yang sangat-sangat merugikan negara. Apabila Mahathir Kutty, Mantan Perdana Menteri Malaysia dibawah payung PH (Pakatan Hancing) melantik orang yang tidak betul menjadi peguam negara seperti Tommy Thomas…, harta rakyat Malaysia dirampas akibat kegagalan PH.

Aset negara kita sudah pun kena dirampas US$2b (RM8.88b) dan akan dirampas lagi US$12,92b daripada US$14.92 bilion (RM66 bilion) yang kita kalah kes kepada pewaris Sulu.

Dengan itu, Presiden Parti Makkal Sakti Malaysia, Datuk Seri R.S Thanenthiran telah memberi statement dan diserahkan kepada pegawai penyiasat untuk menjalankan siasatan dan mengambil semua tindakan yang perlu.

Latest Posts